Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Time

Av adoda - 17 september 2010 01:29

Ja nu va de ett tag sen jag skrev här (känns så iaf). Inte hänt mycket de senaste tagit det extremt lugnt vilket börjar bli extremt tråkigt. Men ju tråkigare det blir desto mer beslutsam blir jag. Vilket i sin tur har en gynnsam effekt.

Vill verkligen ta mig härifrån nu,flykt är inte anledningen utan mer att mycket har förändrats. Saker och ting är Verkligen inte som förr. Alla har växt upp och gått sina olika vägar, tankar och känslor är inte samma. Ja, times have changed helt enkelt, dags att dra vidare i livet. Varför dröja sig kvar i det förflutna? Eller hoppas på att saker och ting ska "reversa"? Känt att jag gjort mitt nu och fått nog av det dessutom. Nostalgerat en hel del de senaste två dagarna, gått igenom gamla bilder på vänner och lyssnat på gammal musik, kände klumpar i halsen och en längtan av att spola tillbaka tiden. Var inte så längesen man var en fjortis och nu helt plötsligt är man för gammal? Vad exakt missa jag?..well, nu inser jag dock att t.om sådana tankar är farliga speciellt för en person som mig, som gärna gillar att fördjupa sig och drunkna i känslor. Vill heller inte avfärda dem,för då blir det förträngning på hög nivå..istället begränsar jag dem och ser tillbaka på mitt liv med ett leende på läpparna. Vad mer kan jag egentligen göra? Förutom att utvecklas på alla plan och bli en bättre människa :) That's what im aiming for iaf. Vill dock dela med mig av Lite wonderful pics på människor som haft stort intryck i mitt liv innan jag avslutar, Enjoy och känn er älskade! ;D  

       



     


         


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

LSD

Av adoda - 20 oktober 2014 17:08


  En berättelse om kärlek, vrede, svek, mjuka läppar och smärta   Hon är LSD… ger ett underbart rus… har flera baksidor…och är jävligt beroendeframkallande. Hon är vacker och hennes läppar är mjuka… men livsfarliga ...

Av adoda - 20 januari 2014 13:57


MIN AKILLESHÄL   Försegla din mun... säg inget mer... Du slår mig med din röst... Jag försöker... men för mig finns ingen tröst...   Det är inbördeskrig inuti min kropp... Det finns ingen förmildrande omständighet... när mina drömmar ...

Av adoda - 16 februari 2011 00:49


A U-turn is exactly what I need, a breakaway from the patterns and the habits I’ve been ensnared in for years. Much have happened and most of it I’m not proud or happy about. I’ve once again been slapped in the face by reality, a wa...

Av adoda - 10 december 2010 09:59


Early was the morn,Flowers filled with dew,I became somebody through lovin’ you,Softly as a child,Born in natural rain,I predict the seasons to go unchanged,   Warm was the sun,That covered my body, soul,Reminded me of you as I first known,Th...

Av adoda - 3 november 2010 18:37


Jag trodde du var känslo-död. Jag trodde du saknade samvete och hjärta, Jag trodde aldrig på ditt "jag älskar dig" Eller rättare sagt tiden som gick och dina handlingar visade inget annat än just bristen på kärlek & Känslor. Nu när mina tårar för d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards