Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Princess-Lazy

Av adoda - 26 augusti 2010 02:13

Japp,det är jag det... Lat som tusan och orkar inte med det mesta.

Är dock positivt lat...eller hur man nu ska säga no hard feelings no grudges :)

vill inte o orkar inte bry mig om saker o ting bara (syftar mer på människor)kämpar inte emot eller med folk.. tror sanningen är att jag inte bryr mig värst mkt,är bara helt enkelt trött på skitsaker.

 

Det ända som väcker monstret i mig är när dem jag faktist bryr mig om påverkas på något sätt och dem är väldigt få, Tacka gud för annars hade jag vart monster på heltid >.< Jag är för lat för att ta upp kontakten med människor som försvinner ur mitt liv te.x för dem försvinner av en anledning har jag märkt dem är inte intressanta helt enkelt, Men jag saknar dem inte heller...är t.o.m för lat för att sakna dem och jag glömmer dem rätt fort! Känns skönt ändå,det är bevis på att jag inte behöver dem i mitt liv, eller att dem gjort kassa intryck...jag fastnar för antingen visa och djupa människor eller de me enorma enkla hjärtan som är för naiva för att vara djupa...Get me? Inget annat klaffar verkar det som..But it's cool, jag är super nöjd med mitt sätt att filtrera bort ointressanta varelser, på det sättet stör ingen mig.

Jag e dunder människo-lat. Ungefär såhär :     I Simply don't give a crap!

 

 .. mitt nya motto från och med nu är "How troublesome" With this face :   

Cheerio! ^^


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

LSD

Av adoda - 20 oktober 2014 17:08


  En berättelse om kärlek, vrede, svek, mjuka läppar och smärta   Hon är LSD… ger ett underbart rus… har flera baksidor…och är jävligt beroendeframkallande. Hon är vacker och hennes läppar är mjuka… men livsfarliga ...

Av adoda - 20 januari 2014 13:57


MIN AKILLESHÄL   Försegla din mun... säg inget mer... Du slår mig med din röst... Jag försöker... men för mig finns ingen tröst...   Det är inbördeskrig inuti min kropp... Det finns ingen förmildrande omständighet... när mina drömmar ...

Av adoda - 16 februari 2011 00:49


A U-turn is exactly what I need, a breakaway from the patterns and the habits I’ve been ensnared in for years. Much have happened and most of it I’m not proud or happy about. I’ve once again been slapped in the face by reality, a wa...

Av adoda - 10 december 2010 09:59


Early was the morn,Flowers filled with dew,I became somebody through lovin’ you,Softly as a child,Born in natural rain,I predict the seasons to go unchanged,   Warm was the sun,That covered my body, soul,Reminded me of you as I first known,Th...

Av adoda - 3 november 2010 18:37


Jag trodde du var känslo-död. Jag trodde du saknade samvete och hjärta, Jag trodde aldrig på ditt "jag älskar dig" Eller rättare sagt tiden som gick och dina handlingar visade inget annat än just bristen på kärlek & Känslor. Nu när mina tårar för d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards