Alla inlägg under augusti 2010

Av adoda - 26 augusti 2010 02:13

Japp,det är jag det... Lat som tusan och orkar inte med det mesta.

Är dock positivt lat...eller hur man nu ska säga no hard feelings no grudges :)

vill inte o orkar inte bry mig om saker o ting bara (syftar mer på människor)kämpar inte emot eller med folk.. tror sanningen är att jag inte bryr mig värst mkt,är bara helt enkelt trött på skitsaker.

 

Det ända som väcker monstret i mig är när dem jag faktist bryr mig om påverkas på något sätt och dem är väldigt få, Tacka gud för annars hade jag vart monster på heltid >.< Jag är för lat för att ta upp kontakten med människor som försvinner ur mitt liv te.x för dem försvinner av en anledning har jag märkt dem är inte intressanta helt enkelt, Men jag saknar dem inte heller...är t.o.m för lat för att sakna dem och jag glömmer dem rätt fort! Känns skönt ändå,det är bevis på att jag inte behöver dem i mitt liv, eller att dem gjort kassa intryck...jag fastnar för antingen visa och djupa människor eller de me enorma enkla hjärtan som är för naiva för att vara djupa...Get me? Inget annat klaffar verkar det som..But it's cool, jag är super nöjd med mitt sätt att filtrera bort ointressanta varelser, på det sättet stör ingen mig.

Jag e dunder människo-lat. Ungefär såhär :     I Simply don't give a crap!

 

 .. mitt nya motto från och med nu är "How troublesome" With this face :   

Cheerio! ^^


  

Av adoda - 13 augusti 2010 01:33

Haft en väldigt seg dag,eller ska jag säga dagar?

Vet knappt vilken dag det är, Inte för att det spelar mig någon större roll. Har inte direkt något att göra,Vill inte göra så mycket heller...Är i mitten av mitt så kallade "Soulsearching". Känns helt ok ibland, mindre ok andra gånger.
Klunkat kaffe inför min fullspäckade natt, vi är bästa vänner nu.


Kollat på Antwone Fisher med Ercan. En sann historia och en väldigt hemsk sådan.

Men som allt annat slutar den bra. Som tur är... Skulle dock vilja dela med mig av en vacker dikt i filmen som berörde mig enormt.


Who will cry for the little boy?

By Antwone Fisher

 

who will cry for the little boy?
Lost and all alone.
Who will cry for the little boy?
Abandoned without his own?

 

Who will cry for the little boy?
He cried himself to sleep.
Who will cry for the little boy?
He never had for keeps.

 

Who will cry for the little boy?
He walked the burning sand
Who will cry for the little boy?
The boy inside the man.

 

Who will cry for the little boy?
Who knows well hurt and pain
Who will cry for the little boy?
He died again and again.

 

Who will cry for the little boy?
A good boy he tried to be
Who will cry for the little boy?
Who cries inside of me.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards