Alla inlägg under juni 2010

Av adoda - 29 juni 2010 01:03

     

 

Kändes skönt att komma ut i naturen och bokstavligt talat låsa ut alla människor under 4 dagars tid, kände mig totalt avslappnad. Släppte alla tankar, krav och måsten hemma och njöt till max. Men en kväll kom de tillbaka,näst sista dagen.. Där under bar himel och fullmåne på sjön kom mina allra värsta och bästa minnen upp i min hjärna... Jag såg dem som någon film på repeat i min skalle, mentala bilder.. jag kom in i tankarna så mycket att jag nästan kände doften av minnena.. De var så starka. Saknade pappa så mycket, och för en gångs skull mindes jag inte mycket negativt utan snarare allt positivt... han var en fantastisk människa, lite väl hård... men livet har bränt honom ordentligt. Jag kommer kanske aldrig förlåta honom, det vet jag inte än.. men när jag minns honom så minns jag kärlek och trygghet. Jag kände mig verkligen älskad.. jag saknar de, det stabila.
Anyways... saker och ting blev som dem blev och allting har kanske sin förklaring har tänkt alltför mycket på det och det växer bara mer ilska och frågor inom mig. Helt klart ett oavslutat kapitel i mitt liv... men ska man behöva avsluta något så starkt till någon så nära som ens egen pappa? Livet suger ibland så är det med det...  =)

 

IAF, Blev inget Oslo med tanke på att jag valde att dra mig ut på sjön istället och slappna av. Är hemma nu hur som helst och längtar redan tillbaka till naturen. Jag måste vara en skogsmulle ändå :) Some pic's

 

 

  

 

  

Av adoda - 22 juni 2010 22:39

Vaknade kl 8 och förberedde mig inför jobbet, var en helt vanlig dag, inget speciellt hände där inte. Var rätt så trött när vi sluta men kände inte för att gå hem o lägga mig när de var så fint väder, så jag skickade iväg lite sms här o där och fika me lite kompisar, kul o tjata skit o klunka kaffe ^^ . Drog mig sedan hem o käka, men blev uttråkad ändå av att sitta hemma, så jag ladda kameran och mp3.n i 20 minuter o drog mej sen ut på en 2 timmars promenad i naturen. Kändes bra i benen efter en stund, vinden var varm och skön, Enya och George Zamfir gjorde de hela bättre också, Är glad att det finns människor som gör vacker musik fortftarande! Fotade även lite men blev tyvärr väldigt besviken... känns som att jag tappat gnistan totalt. Brinner inte för det som jag gjorde förr och känslorna stämmer inte riktigt med bilden . Är väldigt besviken... men fotografi kanske bara var ännu en av mina hobbys som jag tröttna på efter ett tag, känner inte att den utvecklats nått vidare och då orkar jag inte fortsätta.
Jag kanske hittar någon ny hobby snart.. i dont know. Resa kanske?
Men för de krävs ju en förmögenhet som just nu känns rätt så långt bort, vilket är oerhört irriterande. Jag hatar pengar och pengar hatar mig. Anyways promenaden gjorde gott. Hemma nu och helt körd, ska ta och kolla på min nykomna film Enough med Jennifer Lopez och sova gott, blir work imorrn igen.

 

Lite bilder från promenaden.

 

       Natti Natt. =)

Av adoda - 20 juni 2010 21:54

Japp, bakis... segt som fan. Festade igår med brossan och simon till kl 3 därefter drog jag och simon hem till syrran och satt och prata till kl 5 . Djupt snack, typiskt när man har druckit så att säga. Men men roligt var det iaf. Sitter nu hemma och kollar på  this is it. Underbara Michael Jackson, vilken kung, går ej att beskriva honom med ord. En äkta och riktig konstnär! 

Pratade med stora syster förut idag, och hon föreslog att jag och lillsyrran skulle åka till oslo och hälsa på henne i några dagar, passar bra... kan jag behöva ^^

Så vi åker om en vecka, ska bli skoj att besöka Oslo !

Nu ska jag försöka laga lite käk och ge mig själv näring... sedan ska jag försöka sova. Upp o jobba tidigt imorrn... Yeeey ;) (not) ^^ Pözz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards