Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Helt ok dag.

Av adoda - 22 juni 2010 22:39

Vaknade kl 8 och förberedde mig inför jobbet, var en helt vanlig dag, inget speciellt hände där inte. Var rätt så trött när vi sluta men kände inte för att gå hem o lägga mig när de var så fint väder, så jag skickade iväg lite sms här o där och fika me lite kompisar, kul o tjata skit o klunka kaffe ^^ . Drog mig sedan hem o käka, men blev uttråkad ändå av att sitta hemma, så jag ladda kameran och mp3.n i 20 minuter o drog mej sen ut på en 2 timmars promenad i naturen. Kändes bra i benen efter en stund, vinden var varm och skön, Enya och George Zamfir gjorde de hela bättre också, Är glad att det finns människor som gör vacker musik fortftarande! Fotade även lite men blev tyvärr väldigt besviken... känns som att jag tappat gnistan totalt. Brinner inte för det som jag gjorde förr och känslorna stämmer inte riktigt med bilden . Är väldigt besviken... men fotografi kanske bara var ännu en av mina hobbys som jag tröttna på efter ett tag, känner inte att den utvecklats nått vidare och då orkar jag inte fortsätta.
Jag kanske hittar någon ny hobby snart.. i dont know. Resa kanske?
Men för de krävs ju en förmögenhet som just nu känns rätt så långt bort, vilket är oerhört irriterande. Jag hatar pengar och pengar hatar mig. Anyways promenaden gjorde gott. Hemma nu och helt körd, ska ta och kolla på min nykomna film Enough med Jennifer Lopez och sova gott, blir work imorrn igen.

 

Lite bilder från promenaden.

 

       Natti Natt. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

LSD

Av adoda - 20 oktober 2014 17:08


  En berättelse om kärlek, vrede, svek, mjuka läppar och smärta   Hon är LSD… ger ett underbart rus… har flera baksidor…och är jävligt beroendeframkallande. Hon är vacker och hennes läppar är mjuka… men livsfarliga ...

Av adoda - 20 januari 2014 13:57


MIN AKILLESHÄL   Försegla din mun... säg inget mer... Du slår mig med din röst... Jag försöker... men för mig finns ingen tröst...   Det är inbördeskrig inuti min kropp... Det finns ingen förmildrande omständighet... när mina drömmar ...

Av adoda - 16 februari 2011 00:49


A U-turn is exactly what I need, a breakaway from the patterns and the habits I’ve been ensnared in for years. Much have happened and most of it I’m not proud or happy about. I’ve once again been slapped in the face by reality, a wa...

Av adoda - 10 december 2010 09:59


Early was the morn,Flowers filled with dew,I became somebody through lovin’ you,Softly as a child,Born in natural rain,I predict the seasons to go unchanged,   Warm was the sun,That covered my body, soul,Reminded me of you as I first known,Th...

Av adoda - 3 november 2010 18:37


Jag trodde du var känslo-död. Jag trodde du saknade samvete och hjärta, Jag trodde aldrig på ditt "jag älskar dig" Eller rättare sagt tiden som gick och dina handlingar visade inget annat än just bristen på kärlek & Känslor. Nu när mina tårar för d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards