Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Min Akilleshäl

Av adoda - 20 januari 2014 13:57

MIN AKILLESHÄL

 

Försegla din mun... säg inget mer...

Du slår mig med din röst...

Jag försöker... men för mig finns ingen tröst...

 

Det är inbördeskrig inuti min kropp...

Det finns ingen förmildrande omständighet...

när mina drömmar möter verklighet...

 

Jag var oproffisionell... men mina känslor ljög inte...

när vi delade ett liv med en blick...

Men med knuten näve... slog du till så hårt det gick...

 

Du lämnar mig med segertal ur ett kärleksslag med ärr och öpnna sår...

Du vann... med ditt leende och charm...

Älskling titta på mitt hjärta och din arm...

 

Vi delade mycket glädje... men detta va ju bara början...

Vi skulle ju se världen... och älska på en sommaräng...

Nu brottas jag med dödslängtan... i min kalla dubbelsäng...

 

Dom sista orden jag vill höra:

"Jag ångrar alltihop... du va allt jag ville ha...

älskar dig... hälsningar från USA..."

 

Kyss mig... Kyss mig hårt...

Kyss mig smärtsamt... fjäderlätt... och hämningslöst...

Kyss mig som du vill... på ett sätt som jag förtjänar villkorslöst...

 

I döda vinkeln ser jag allt som sker...

Den som gör dig illa... den skall slås ihjäl...

Du fattar inte... du är min akilleshäl...

 

Du är värd att dö för...
Ni kan skratta om ni vill...
håna oss... vi rör oss... ni står still…

 

Vill du fly? Låt oss fly tillsammans...

Det ligger röda rosor och tomhylsor i parken...

Älskling... våra fötter är en meter över marken...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

LSD

Av adoda - 20 oktober 2014 17:08


  En berättelse om kärlek, vrede, svek, mjuka läppar och smärta   Hon är LSD… ger ett underbart rus… har flera baksidor…och är jävligt beroendeframkallande. Hon är vacker och hennes läppar är mjuka… men livsfarliga ...

Av adoda - 16 februari 2011 00:49


A U-turn is exactly what I need, a breakaway from the patterns and the habits I’ve been ensnared in for years. Much have happened and most of it I’m not proud or happy about. I’ve once again been slapped in the face by reality, a wa...

Av adoda - 10 december 2010 09:59


Early was the morn,Flowers filled with dew,I became somebody through lovin’ you,Softly as a child,Born in natural rain,I predict the seasons to go unchanged,   Warm was the sun,That covered my body, soul,Reminded me of you as I first known,Th...

Av adoda - 3 november 2010 18:37


Jag trodde du var känslo-död. Jag trodde du saknade samvete och hjärta, Jag trodde aldrig på ditt "jag älskar dig" Eller rättare sagt tiden som gick och dina handlingar visade inget annat än just bristen på kärlek & Känslor. Nu när mina tårar för d...

Av adoda - 17 september 2010 01:29

Ja nu va de ett tag sen jag skrev här (känns så iaf). Inte hänt mycket de senaste tagit det extremt lugnt vilket börjar bli extremt tråkigt. Men ju tråkigare det blir desto mer beslutsam blir jag. Vilket i sin tur har en gynnsam effekt. Vill verkli...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards